Meeskonnatöö ja probleemipõhine õpe (HPI0560)
PÕHIANDMED
õppeaine register
B - ainet ei saa valida õppekavasse
õppeaine kood
HPI0560
õppeaine nimetus eesti k
Meeskonnatöö ja probleemipõhine õpe
õppeaine nimetus inglise k
Team-based and Problem- based learning
õppeaine maht AP
-
õppeaine maht EAP
1.00
deklareeritav
jah
kontrollivorm
arvestus
õpetamise semester
sügis-kevad
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Õppekavad, millesse aine kuulub
Ainet õpetavad struktuuriüksused
EM - mehaanika ja tööstustehnika instituut
Ainekaardi link
http://ois2.taltech.ee/uusois/aine/HPI0560
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
2015/2016 sügis
  • 2015/2016 sügis
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Kursuse eesmärgiks on anda ülevaade probleemipõhisest õppest ning selle plussidest ja miinustest teiste õppemeetodite kontekstis.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of the course is to give an overview of Problem Based Learning and the advantages and disadvantages of it in the context of other learning methods.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Kursuse läbinud üliõpilane:
- rakendab erinevaid õppimise ja õpetamise meetodeid;
- rakendab oma õppeaine õpetamisel probleemipõhist õpet.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Participants have the knowledge about different learning and teaching methods
and understand what is Problem Based Learning; why and how to practice it.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Probleemipõhist õpet (PBL) on peetud üheks meetodiks, mis aitab toime tulla üha kasvavate teadmiste mahuga ning motiveerib üliõpilast iseseisvalt õppima. Kahjuks on nii, et paljud on sellest kuulnud, kuid vähesed näinud. Antud seminari eesmärgiks ongi anda teaduskonnas parem ettekujutus probleemipõhisest õppest, kui õpetamise ja õppimise ühest viisist.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Problem Based Learning is considered to be a method that helps to cope with the increasing volume of knowledge and motivates students to learn independently. This seminar gives better understanding of problem based learning as one form of teaching and learning.
hindamisviis eesti k
Arvestus. Vähemalt ühe probleemülesande kavandamine, rakendamine ja analüüs.
hindamisviis ingl k
Assessment. Compilation of at least 1 problem for problem-based learning, analysis of its application
iseseisev töö eesti k
Probleemülesande koostamine, rakendamine ja analüüs
iseseisev töö ingl k
Compilation of the problem for problem-based learning, analysis
õppekirjandus
Õppematerjal
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
1.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
0.5
loenguid
8.0
praktikume
0.0
praktikume
0.0
harjutusi
0.5
harjutusi
8.0
vastutav õppejõud
-
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava või link Moodle või kodulehele
2021/2022 kevad
Tiia Rüütmann, EM - mehaanika ja tööstustehnika instituut
eesti keel
    kuva rohkem
    2020/2021 sügis
    Tiia Rüütmann, EM - mehaanika ja tööstustehnika instituut
    eesti keel
      2019/2020 kevad
      Tiia Rüütmann, EM - mehaanika ja tööstustehnika instituut
      eesti keel
        2017/2018 kevad
        Tiia Rüütmann, EM - mehaanika ja tööstustehnika instituut
        eesti keel
          2017/2018 sügis
          Tiia Rüütmann, EM - mehaanika ja tööstustehnika instituut
          eesti keel
            Ainekaart eesti keeles
            Ainekaart inglise keeles